Informacje o projekcie : Branża : Business Process Management Rodzaj projektu : finanse / rachunkowość Lokalizacja : Gdynia Harmonogram pracy : praca od poniedziałku do piątku 9.
00-17.00 Wymagany język czeski (B2) oraz angielski (B1 / B2) Zakres projektu : Księgowanie i przydział płatności otrzymanych od klientów Przygotowanie faktur i not kredytowych Wystawianie i wysyłanie faktur do klientów Przetwarzanie dokumentów wewnętrznych Analiza i usuwanie rozbieżności w płatnościach Utrzymanie i budowanie dobrych relacji z klientami Udział w projektach związanych z transferem procesów Wymagania dotyczące kompetencji : Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku Preferowane wykształcenie F&A Bardzo dobra znajomość języka czeskiego (B2) Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B1 / B2) Dobra znajomość MS Office Excel Doświadczenie w pracy z systemami ERP będzie dodatkowym atutem Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne Mocne umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły Umiejętność pracy w zespole Oferujemy : Umowę o pracę na czas nieokreślony (po sześciomiesięcznym okresie próbnym) Prywatna opieka medyczna z bardzo atrakcyjną ofertą Prywatne ubezpieczenie Kartę sportową Multisport Bilety do kina, vouchery do różnych sklepów, na benzynę, itp.
Miesięczne premie Owocowe poniedziałki Dogodna lokalizacja biura (3 km od morza, blisko stacji SKM Redłowo) Szeroki zakres szkoleń (umiejętności miękkich, kursów komputerowych, językowych) Możliwość zdobycia doświadczenia w profesjonalnym, wielonarodowym środowisku korporacyjnym