Konsultant ds. Obsługi Klienta - 3/4 etatu
Lidl
Poznań Polska
9 d. temu

Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zadań powierzonych Sekcji Obsługi Klienta
  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów (przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów i informowanie o przebiegu podjętych działań)
  • Monitorowanie statusu przyjętych zgłoszeń
  • Jakie są nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Opanowanie, cierpliwość, asertywność
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Gotowość do wykonywania pracy min. 2 soboty w miesiącu oraz w godzinach popołudniowych
  • Gotowość do podjęcia pracy w niepełnym wymiarze etatu
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • Dajemy Ci gwarancję stabilnego zatrudnienia - umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia
  • Oferujemy bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny, kartę MultiSport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Dajemy Ci duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących szkoleniach, a także szerokie perspektywy awansu
  • Gwarantujemy ciekawą pracę w dynamicznym zespole i dużą samodzielność w działaniu
  • Zainteresowany?

    Czekamy na Twoją aplikację!

    Opis oferty pracy

    Miejsce zatrudnienia : Centrala Poznań Rodzaj umowy o pracę : Niepełen wymiar czasu pracy Numer referencyjny : PL-059006 Powiększ mapęPomniejsz mapę

    Wysoka jakość oferowanych produktów, otwartość na Klienta, prostota działania i najlepsi Pracownicy to właśnie te elementy zadecydowały o międzynarodowym sukcesie Lidla! Dołącz do nas i razem z nami twórz jedną z czołowych europejskich marek!

    Obecnie Lidl należy do najszybciej rozwijających się firm handlowych w Europie. Posiadamy ponad 600 sklepów w Polsce i ponad 10 000 w 28 krajach.

    W związku z dalszym rozwojem sieci w Polsce poszukujemy kandydatek / kandydatów na stanowisko :

    Konsultant ds. Obsługi Klienta - 3 / 4 etatu

    Na czym będzie polegać Twoja praca?

  • Samodzielne i odpowiedzialne wykonywanie zadań powierzonych Sekcji Obsługi Klienta
  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klientów (przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie pomocy w rozwiązywaniu problemów i informowanie o przebiegu podjętych działań)
  • Monitorowanie statusu przyjętych zgłoszeń
  • Jakie są nasze oczekiwania?

  • Wykształcenie min. średnie (mile widziane wyższe)
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Opanowanie, cierpliwość, asertywność
  • Umiejętność komunikacji i współpracy
  • Gotowość do wykonywania pracy min. 2 soboty w miesiącu oraz w godzinach popołudniowych
  • Gotowość do podjęcia pracy w niepełnym wymiarze etatu
  • Co możemy Ci zaoferować?

  • Dajemy Ci gwarancję stabilnego zatrudnienia - umowę o pracę bez okresu próbnego oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia
  • Oferujemy bezpłatną, prywatną opiekę medyczną, bogaty pakiet socjalny, kartę MultiSport oraz możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Dajemy Ci duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących szkoleniach, a także szerokie perspektywy awansu
  • Gwarantujemy ciekawą pracę w dynamicznym zespole i dużą samodzielność w działaniu
  • Zainteresowany?

    Czekamy na Twoją aplikację!

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku