Marketing Automation Specialist
Publicis Groupe
Warszawa, Poland
6 d. temu

Opis firmy

Performics, agencja performance marketingu, należąca do Publicis Media. Oferujemy najwyższej jakości, kompleksowe usługi w zakresie strategii mediów interaktywnych, rozwiązań marketingu efektywnościowego opartych na zaawansowanej analityce, oraz najnowszych technologiach.

Bierzemy odpowiedzialność za skuteczność i najwyższą jakość wszystkich naszych strategii i działań digitalowych, których celem jest konwersja intencji zakupowych na przychody Klientów.

Opis stanowiska

  • Udział w opracowaniu i wdrożeniu strategii e-marketingu dla segmentu B2C / B2B z naciskiem na aspekt obsługi platformy, ustawiania wysyłek, kodowania szablonów.
  • Regularne tworzenie i realizowanie strategii kampanii marketing automation (email, sms, web push, personalizacja onsite, mobile), a w tym w szczególności kampanii e-mail marketingowych, ocena ich efektywności i nieustanna optymalizacja,
  • Przygotowywanie w.w. kampanii od strony technicznej (programowanie głównie w HTML / CSS) oraz implementacja ich w systemach marketing automation (implementowanie wiadomości, tworzenie scenariuszy, testy, obsługa wysyłek itp.
  • we współpracy z innymi osobami w zespole, które odpowiedzialne są za stronę techniczną kampanii

  • Analiza zachowania użytkowników i wnioskowanie na bazie tych informacji pod optymalizację kampanii marketing automation
  • Współpraca z partnerami technologicznymi dostarczającymi rozwiązania MA
  • Ścisła współpraca z Klientami Publicis Groupe, przygotowywanie podstawowych raportów i wsadów merytorycznych do analiz dla Klientów.
  • Pomoc w zadaniach przetargowych w zakresie przygotowywania oferty marketing automation, prezentacji ofertowych itp.
  • Kwalifikacje

  • Co najmniej 1-2 letnie doświadczenie na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań
  • Praktyczna znajomość systemów do obsługi e-mail marketingu i marketing automation (doświadczenie z systemem SalesManago oraz podobnych np.
  • iPresso, Insider, GetResponse, Freshmail, Exponea),

  • Dobra znajomość strategii marketingowych, szczególnie e / m-commerce.
  • Bardzo dobra znajomość języka programowania HTML / CSS / JS - warunek konieczny
  • Znajomość technik wykorzystywanych w e-mail marketingu i umiejętność ich stosowania,
  • Zamiłowanie i zainteresowanie nowymi technologiami w kontekście marketingu,
  • Dobra znajomość Excel,
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i pracy w zespole,
  • Dobra znajomość Google Analytics, Data Studio, BigQuery / SQL
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • Dodatkowe informacje

  • Możliwość rozwoju w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Bogatą ofertę szkoleń online we współpracy z uznanymi partnerami rynkowymi
  • Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
  • Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
  • Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
  • Jeśli interesuje Cię praca zdalna lub elastyczne godziny pracy - daj nam znać!
  • Lokalizacja miejsca pracy

    Polityka prywatności

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku