Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (dział IT) - praca z językiem niemieckim
L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.
Katowice, śląskie, Polska
5 d. temu

Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta (dział IT) - praca z językiem niemieckim

Numer referencyjny : KAZI

Miejsce pracy : Katowice

Opis stanowiska :

  • Odpowiadanie na przychodzące połączenia telefoniczne / e-maile od klientów
  • Dostarczanie wysokiej jakości standardów obsługi klientów
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z gotowych rozwiązań
  • Współpracowanie z zespołem specjalistów by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami
  • Profil Kandydata :

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego (min. B2 / C1) - wymagane
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat (5 zmian po 8 godzin)
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta, help desku i podobnych branżach
  • Umiejętność pracy z zespołem oraz prowadzenia rozmów z klientami
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Oferujemy :

  • wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy
  • pracę dla dużej międzynarodowej korporacji
  • możliwość pracy zdalnej w systemie zmianowym (na terenie Polski)
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku