Konsultant ds. obsługi klienta z językiem francuskim (Service Desk EDI)
COMARCH
Kraków, Polska
4 d. temu

Do Twoich zadań na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta będzie należeć wsparcie techniczne i merytoryczne, obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych, a także czynne uczestnictwo w procesie wdrażania naszych systemów.

Poszukujemy osób komunikatywnych z bardzo dobrą znajomością języka angielskiego oraz języka francuskiego.

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat lub inżynier, ew. ostatnie lata studiów)
  • Znajomość języka francuskiego w stopniu zaawansowanym (min. B2)
  • Język angielski na poziomie co najmniej B2
  • Umiejętność obsługi komputera w stopniu dobrym (MS Office, Internet, e-mail)
  • Komunikatywność oraz dobra dykcja
  • Sumienność, skrupulatność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub chęć jego zdobycia
  • TWOJE ZADANIA

  • Wsparcie techniczne i merytoryczne klientów polskich i zagranicznych
  • Komunikacja mailowa i telefoniczna
  • Udział w procesie podłączeń firm do platformy Comarch EDI (koordynacja poszczególnych podłączeń, wsparcie)
  • Bieżąca pomoc i szkolenia klientów w zakresie obsługi aplikacji Comarch EDI
  • Identyfikacja i rejestracja zgłoszeń w systemach zgłoszeniowych (kategoryzacja, wstępna analiza i realizacja określonej części zgłoszeń zgodnie z wytycznymi)
  • Zarządzanie zgłoszeniami oraz incydentami zgodnie ze światowymi standardami IT
  • Aktywna współpraca z pracownikami innych działów
  • DLA CIEBIE

  • Stabilne zatrudnienie w spółce z polskim kapitałem w oparciu o umowę o pracę
  • Udział w realizacji międzynarodowych projektów dla firm z branży Retail / FMCG / Logistyka / Motoryzacja zgodnie z międzynarodowymi standardami
  • Współudział w tworzeniu nowoczesnych technologii IT do optymalizacji łańcucha dostaw
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem naziemny i podziemny parking
  • Bezpośrednio na naszym kampusie : na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku