IT Support with French
G-Force Sp. z o.o.
Kraków, małopolskie
16 d. temu
source : Goldenline

Zakres obowiązków :

  • Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w języku francuskim
  • Udzielanie informacji Klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków
  • Współpraca z innymi działami (IT)
  • Oczekiwania wobec Kandydatów :

  • Dobra znajomość języka francuskiego oraz języka angielskiego (min. B2)
  • Komunikatywność
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Nasz Klient oferuje :

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Szkolenia oraz możliwość wyboru ścieżki kariery
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku