Specjalista ds. rozwoju procesów contact center
Grupa Warta
mazowieckie Warszawa Polska
‎18 godz. temu

Opis stanowiska

  • usprawnianie i rozwój istniejących narzędzi związanych z wykorzystaniem takich kanałów jak m.in. czat / czatbot, SMS, VoiceBot, facebook,
  • praca nad doskonaleniem sposobów wykorzystania narzędzi elektronicznych kanałów kontaktu,
  • kreowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności,
  • wyszukiwanie dostępnych na rynku rozwiązań wspomagających pracę Contact Center.
  • Jeśli :

  • interesujesz się nowościami na rynku elektronicznych kanałów kontaktu,
  • cechuje Cię samodzielność działania,
  • znasz język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • znasz systemy oraz procesy realizowane w Call / Contact Center, co będzie dodatkowym atutem,
  • masz doświadczenie w obsłudze procesów z wykorzystaniem elektronicznych kanałów kontaktu (mile widziane).
  • Oferujemy

  • współpracę w oparciu o umowę na zastępstwo w pełnym wymiarze godzin,
  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
  • interesującą pracę w zgranym zespole,
  • możliwość dalszego rozwoju,
  • opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
  • bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku