Dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy obecnie utalentowanych osób ze znajomością języków obcych, gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Wsparcie techniczne klienta biznesowego, praca z systemem SAP - wymagany język francuski
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Wrocław
Obowiązki na stanowisku :
Świadczenie usług związanych z wsparciem klientów biznesowych, na pierwszej linii kontaktu
przyjmowanie incydentów i zgłoszeń serwisowych od klientów w języku francuskim
obsługa komunikatorów (mail, chat, telefon)
Aktualizowanie incydentów w systemie
Przyjmowanie zgłoszeń i tworzenie notatek służbowych
Dostarczanie klientom aktualnych informacji związanych z procesem
Zapewnienie profesjonalnego serwisu klientom biznesowym firmy
Zapewnienie poufności i ochrony danych osobowych
Pracodawca oczekuje :
języka angielskiego i francuskiego - minimalny wymagany poziom języków to b2, najlepiej c1
ważne : poziom języka musi pozwalać na swobodną komunikację
umiejętności komunikowania się poprzez chat, telefon, mail
Znajomości roboczej systemu SAP
Doświadczenie (minimum pół roku) związane z obsługą klienta w help desk
Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie finansowo-księgowej
Wykształcenie lub kursy kierunkowe - stanowią dodatkowy atut ale nie są warunkiem koniecznym
Pracodawca oferuje :
Pracę w trybie hybrydowym lub zdalnym z jednej z placówek firmy (Łódź, Kraków, Poznań, Wrocław)
Umowę o pracę od pierwszego dnia zatrudnienia
Stabilne i długotrwałe zatrudnienie, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Work-life balance
Zatrudnienie w międzynarodowej firmie
Możliwość awansów w strukturach przedsiębiorstwa
Pełny pakiet szkoleń związanych ze stanowiskiem
Sprzęt służbowy
Pracę w trybie home office, która może być wykonywana z dowolnego miejsca w Polsce
Aplikuj