inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu
Grudziądz, PL
4 d. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

Praca w godzinach od 7 : 30 do 15 : 30

Praca w siedzibie Inspektoratu oraz w terenie na obszarze powiatu, wyjazdy służbowe

Kontakt ze zwierzętami

Praca w biurze przy komputerze

ZAKRES ZADAŃ

  • kontrola podmiotów zajmujących się produkcją podmiotów pochodzenia zwierzęcego
  • przeprowadzanie kontroli badania zwierząt rzeźnych i mięsa
  • prowadzenie rejestrów podmiotów nadzorowanych
  • pobieranie próbek do celów urzędowo przewidzianych badań
  • prowadzenie badań monitoringowych w zakresie wykrywania substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych i skażeń promieniotwórczych
  • kontrola gospodarstw wprowadzających na rynek zwierzęta lub produkty pochodzące z tych zwierząt
  • kontrola przestrzegania przepisów o ochronie zwierząt
  • sprawowanie nadzoru nad sprzedażą bezpośrednią produktów pochodzenia zwierzęcego, działalnością RHD
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego w drodze postępowania administracyjnego
  • prowadzenie postępowania mandatowego i przygotowywanie wniosków o ukaranie do organów ścigania
  • prowadzenie obowiązującej dokumentacji w ramach nadzoru, sporządzanie sprawozdań
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : wyższe tytuł lekarza weterynarii
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Znajomość podstawowych aktów prawnych związanych z działalnością Inspekcji Weterynaryjnej
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera w środowisku MS Windows oraz MS Office
  • Posiadane obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 10.12.2019
  • Decyduje data : wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Inspekcja Weterynaryjna

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu

    86-300 Grudziądz

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Grudziądzu ul . Szosa Toruńska 7 86-300 Grudziądz
  • Kontakt do inspektora ochrony danych : 56 46 248-44
  • Cel przetwarzania danych :
  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych : informacje będą przetwarzane w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Grudziądzu bez powierzenia innym podmiotom
  • Okres przechowywania danych :
  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia : prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych :
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.

    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych :
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

    Osoby ,których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.

    Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni o dalszym etapie rekrutacji.

    W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru dokumentów, po tym okresie oferty zostaną komisyjnie zniszczone.

    Dodatkowe Informacje można uzyskać pod numerem telefonu 56-46-248-44 wew. 22

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku