Technical Support Consultant
COMARCH
Kraków, Polska
5 d. temu

PROFIL PRACOWNIKA

  • Wykształcenie wyższe informatyczne
  • mile widziani studenci i absolwenci kierunków informatycznych)

  • Język angielski na poziomie komunikatywnym
  • Zdolności analityczne
  • Gotowość do pogłębiania wiedzy i doskonalenia umiejętności
  • Mile widziana znajomość Microsoft SQL Server
  • TWOJE ZADANIA

  • Rejestracja zgłoszeń od klientów anglojęzycznych
  • Udzielanie wsparcia klientom biznesowym w zakresie problemów technicznych
  • Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
  • DLA CIEBIE

  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz 14 ścieżek rozwoju zawodowego
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
  • Przyjazna atmosfera pracy w zgranych zespołach, o co dbamy m.in. poprzez udział w imprezach integracyjnych czy wspólnych inicjatywach dla lokalnych społeczności
  • Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza),
  • a dla tych, co do pracy docierają samochodem naziemny i podziemny parking

  • Bezpośrednio na naszym kampusie : na centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna, z basenem i siłownią, stołówka
  • Karnety na całą rundę piłkarskiej ekstraklasy dla fanów Cracovii i ich rodzin, a także wejściówki na lodowisko
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku