Stanowisko ds. obsługi teczek spraw w obiegu bieżącym
ZUS
Opolu
12 d. temu

Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy

Niezbędne :

  • wykształcenie średnie
  • Pożądane :

  • wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, ubezpieczenia społeczne, administracja)
  • Wymagania dodatkowe

  • znajomość Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
  • znajomość Ustawy o ochronie danych osobowych
  • znajomość Ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • wymagana umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE
  • umiejętność współpracy z innymi
  • komunikatywność, rzetelność, terminowość
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

  • gromadzi, ewidencjonuje, przechowuje, zabezpiecza i udostępnia teczki spraw w obiegu bieżącym,
  • przekazuje dokumentację spraw zawieszonych do magazynów wyznaczonych przy wskazanych Oddziałach,
  • przyjmuje z innych Oddziałów, weryfikuje i przechowuje oraz udostępnia, tzw. wyznaczoną dokumentację oraz zapewnia jej obsługę techniczną.
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku