Specjalista ds. Obsługi Klienta (m/k)
IMAR SERVICE GROUP SP. Z O.O.
Lublin, PL
1 d. temu
source : FACHPRACA

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia : 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu.

W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego klienta, lidera na rynku telefonii komórkowej, poszukujemy osób na stanowisko :

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (m / k)
  • Numer referencyjny : KB 19 / 07

    Miejsce pracy : Lublin

    Zakres obowiązków :

  • Odbieranie połączeń od klientów - pomoc w korzystaniu z usług operatora,
  • Udzielanie klientom informacji dotyczących płatności,
  • Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów,
  • Aktywacja bądź deaktywacja usług i zleceń na kontach klientów,
  • Proponowanie klientom nowych usług.
  • Wymagania :

  • Komunikatywność,
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • Dyspozycyjność (pracuje się 5 dni w tygodniu między poniedziałkiem, a niedzielą , po około 8 godzin dziennie, praca w systemie zmianowym),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - ale nie jest to warunek konieczny - wszystkiego Cię nauczymy - nie musisz mieć doświadczenia - u nas możesz je zdobyć : ) .
  • Oferujemy :

  • Pracę w systemie hybrydowym - praca częściowo w biurze i częściowo w domu,
  • Stawkę godzinową - 17,00 zł / brutto / godzina to stawka na początek, ta stawka w miarę nabywania doświadczenia, dzięki dobrym cyklicznie wzrasta .
  • W ramach specjalnego projektu pracownicy są za dobre wyniki są doceniani przez firmę. Dodatkowo, wynagrodzenie można powiększyć próbą podejmowania sprzedaży, dzięki czemu można osiągać na wysokie premie sprzedażow e - oferujemy przejrzysty system premiowy,

  • Umowa o pracę (od pierwszego dnia szkolenia),
  • Bardzo dobre, kompleksowe i płatne szkolenie (w ramach umowy o pracę). Dbamy o kompleksowe wdrożenie każdej nowej osoby,
  • Jasną ścieżka kariery - uwzględniająca zmianę stanowiska oraz wzrost płacy,
  • Pozytywną atmosferę i wsparcie trenera, kierownika i pracowników,
  • Najwyższe normy i standardy obsługi klienta - dzięki czemu wszystkie działania przez nas podejmowane są ustrukturyzowane, a procesy opisane.
  • Cały czas podnosimy jakość obsługi, co ma odzwierciedlenie w satysfakcji naszych klientów,

  • Możliwość zdobycia doświadczenia pracując dla największego operatora telekomunikacyjnego w kraju, poznanie i współtworzenie jego kultury organizacyjnej,
  • Możliwość korzystania z różnych świadczeń grupowych - pracowniczych po bardzo atrakcyjnych cenach : ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie zdrowotne, karty Multisport itp.
  • Praca u nas nie jest typowym Call Center, gdzie dzwoni się do klienta i zachęca do zakupu oferty - tutaj pomaga się Klientom sieci dzwoniącym z problemem lub czasem reklamacją.

    Przy okazji obsługi, realizowana jest dosprzedaż usług. Doradcy otrzymują podpowiedzi, jaką ofertą dany klient mógłby być zainteresowany - dzięki czemu można osiągnąć dużą efektowność takiej dosprzedaży i uzyskiwać naprawdę duże premie.

    IMAR Service Group

    Agencja Pracy Tymczasowej

    Aplikuj

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku