Koordynator ds. Wdrożeń (usługi specjalistyczne - cleaning)
Dussmann Polska Sp.z o.o.
Poznań, wielkopolskie, Polska
2 d. temu
source : Praca

Dussmann Polska Sp. z o.o., Spółka wchodząca w skład międzynarodowego Holdingu Dussmann, wiodącego dostawcy usług IFM w Europie Środkowo-Wschodniej, do swojego Zespołu Utrzymania Czystości poszukuje kandydatów / ek

Koordynator ds. Wdrożeń

usługi specjalistyczne - cleaning)

Nasza misja

Jesteśmy międzynarodowym przedsiębiorstwem, specjalizującym się w ponad 100 usługach. Dzięki zmotywowanym pracownikom i ukierunkowaniu na innowacje i technologię opracowujemy dostosowane do potrzeb koncepcje i rozwiązania dla naszych klientów.

Cel stanowiska : Usprawnienie procesów wdrażania usługi, kontrola nad regionalnymi działami usług, praca nad ich rozwojem.

Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu realizacji celów biznesowych.

Oferujemy :

  • Konkurencyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe, klarowny system premiowy)
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji rynkowej
  • Niezbędne narzędzia i wysoki standard pracy (telefon, komputer, auto służbowe)
  • Wsparcie przełożonego i współpracowników, świetną atmosferę pracy
  • Dużą samodzielność i decyzyjność oraz realny wpływ na rozwój biznesu w podległym obszarze
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, inne)
  • Oczekujemy :

  • Doświadczenie w zakresie usługi utrzymania czystości : minimum 2 lata
  • Udokumentowane sukcesy w trakcie trwania ścieżki zawodowej
  • Wiedza na temat technik sprzątania, znajomość prac specjalistycznych takich jak : polimeryzacja, czyszczenie kamienia, betonu
  • Gotowość do wyjazdów, gotowość do okresowego pracowania poza miejscem zamieszkania
  • Prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
  • Gotowość do pracy na terenie całej Polski
  • Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane średnie-techniczne
  • Odporność na stres, umiejętność realizacja zadań pod presją czasu
  • Zadania :

  • Odpowiedzialność za wdrożenia i inicjację usługi u nowych klientów
  • Współpraca z klientami sieciowymi (funkcja doradcy merytorycznego, relationship managera, operacyjna w zakresie wdrożeń i realizacji)
  • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
  • Udział w wizjach lokalnych
  • Nadzór nad regionalnymi działami usług dodatkowych
  • Perspektywa budowy struktury usług specjalistycznych
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku