Opis firmy
W Bosch kształtujemy przyszłość, tworząc wysokiej jakości technologie i usługi, które wzbudzają entuzjazm i wzbogacają życie ludzi.
Składamy naszym pracownikom obietnicę, której dotrzymujemy : razem rozwijamy się, cieszymy się pracą i wzajemnie się inspirujemy.
Zadania :
Budowanie wizerunku marki na rynku
Tworzenie narzędzi komunikacji (np. newslettery, materiały drukowane, filmy, publikacje, reklamy, materiały POS, gadżety)
Tworzenie i aktualizacja stron internetowych i innych narzędzi internetowych
Tworzenie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż
Badanie rynku, analiza działań konkurencji i trendów sprzedażowych
Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)
Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami, Centralą firmy
Profil :
Kilkuletnie doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)
Doświadczenie w samodzielnym wdrażaniu projektów marketingowych w dużej organizacji
Dokładność, doskonała organizacja pracy
Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online
Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami
Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji
Doskonała znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
Silna orientacja na realizacje celów
Benefity :
Umowę o pracę na czas zastępstwa do marca 2023
Praca wśród ekspertów Twoim przełożonym będzie osoba z wieloletnim doświadczeniem
Możliwość wdrażania swoich pomysłów i wykazania się kreatywnością
Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy
Szeroka oferta szkoleń, konferencji i webinarów
Prywatna opieka medyczna, Multisport, dofinansowanie do posiłków, kursy językowe
Benefity dla rodzin (półkolonie dla dzieci, elastyczny czas pracy z home office)