Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
InPost
Warszawa, PL
1 d. temu

Do Twoich obowiązków będzie należało :

  • telefoniczna obsługa Klientów (infolinia rozmów przychodzących)
  • wyjaśnianie zapytań związanych z cyklem życia przesyłek, zamówieniami magazynowymi, specyfikacją faktur
  • dbanie o wizerunek firmy budując relacje z Klientami
  • odpowiadanie na pytania związane z usługami InPost
  • zależy nam także, abyś odnalazł / a się w zwinnym świecie InPostu. Pracujemy szybko i lubimy to . Projekty nigdy się nie kończą, a to, co możemy Ci zagwarantować to fakt, że zdecydowanie nigdy nie będziesz się nudzić!
  • Wymagania :

  • komunikatywność, umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych i wysoka kultura osobista
  • inicjatywa i samodzielność w działaniu
  • dyspozycyjność w godzinach biznesowych pon-pt od 8-16
  • mile widzialne doświadczenie w branży logistycznej
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Oferujemy :

  • pracę w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
  • system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej )
  • możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
  • możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
  • pracę w zgranym i doświadczonym zespole
  • i pamiętaj! Będziesz pracować w dynamicznie rozwijającej się firmie. Jesteśmy liderem na Rynku - każdy Pracownik ma na to wpływ !
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku