Manager ds. Księgowości Transakcyjnej
Miejsce pracy : Kraków
Twój zakres obowiązków
Zarządzanie i nadzorowanie pracy podległych zespołów księgowości transakcyjnej, obsługującej m.in procesy P2P, O2C oraz inne procesy transakcyjne dla kilku spółek Grupy Kapitałowej InPost,
Zapewnienie, że podległe zespoły są na bieżąco wspierane, odpowiednio przeszkolone i skutecznie zarządzane,
Zapewnienie terminowego, kompletnego i zgodnego ujęcia transakcji,
Sprawowanie kluczowych kontroli finansowych zdefiniowanych w ww. obszarze odpowiedzialności,
Bieżący przegląd procesów i procedur, proponowanie zmian i optymalizacji w procesach i systemach,
Współpraca z zespołami wspierającymi transformacje procesów i rozwój narzędzi finansowych,
Aktywne uczestnictwo w procesie wdrożenia nowego systemu klasy ERP, w tym modułu zakupowego / AP oraz billingu,
Udział w kluczowych projektach biznesowych wpływających na zmianę procesów transakcyjnych,
Współpraca z audytorem, w tym przygotowanie dokumentacji oraz wyjaśnień,
Współpraca z innymi działami finansowymi (zespoły : księgi głównej, analiz i kontrolingu, raportowania i skarbca) oraz m.
in. działem zakupów i sprzedaży.
Nasze wymagania
Doskonałe umiejętności i doświadczenie w zarządzaniu zespołem procesującym duże wolumeny transakcji finansowych (min 20+ osób),
Min 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dużej firmie, outsourcingu lub w centrum usług wspólnych,
Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w firmie Big 4 (audyt / doradztwo księgowe / transformacja procesów finansowych) oraz posiadanie lub w trakcie zdobywania kwalifikacji Biegły Rewident / ACCA,
Praktyczna znajomość procesów i najlepszych praktyk w obszarach P2P, O2C,
Doświadczenie w transformacji / tranzycji procesów finansowych, tworzeniu i wdrażaniu procedur, definiowaniu RACI i SLA we współpracy z innymi działami,
Znajomość systemów klasy ERP (SAP, IFS) oraz systemów billingowych,
Doświadczenie we wdrożeniach narzędzi i systemów, w tym systemów klasy ERP w ramach zdefiniowanego obszaru odpowiedzialności,
Wykształcenie wyższe finansowe, ekonomiczne lub pokrewne,
Znajomość Ustawy o rachunkowości, Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowych oraz wybranych zagadnień podatkowych (obszar fakturowania i rozrachunków),
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację poziom min C1,
Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w zespole,
Zaangażowanie w wykonywane zadania,
Asertywność, samodzielność w pracy i w podejmowaniu decyzji,
Umiejętność pracy pod presją czasu, w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy.
To oferujemy
możliwość zdobywania doświadczenia w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
odpowiedzialne, samodzielne stanowisko z możliwością rozwoju w strukturach firmy
możliwość współtworzenia sukcesu InPost w Polsce i za granicą
system kafeteryjny, w którym to pracownik sam wybiera benefity, z których korzysta (np. Multisport, prywatna opieka medyczna, bony do sklepów, bilety na wydarzenia sportowe i muzyczne i wiele, wiele więcej )
stabilną pracę w firmie, która jest liderem na rynku
możliwość poszerzenia swoich kompetencji oraz zdobywania nowych
partnerską współpracę, która jest dla nas największą wartością
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
parking dla pracowników
strefa relaksu
InPost
Jak pewnie wiesz, dużo się u nas dzieje! Stale rozwijamy naszą wyjątkową usługę Paczkomaty - i wciąż poszukujemy nowych rozwiązań, by jeszcze mocniej ułatwiać życie milionom Klientów.
Lubisz gdy w pracy dużo się dzieje? Czujesz, że jesteś człowiekiem do zadań specjalnych? : -) Dołącz do #TEAMINPOST i pomóż nam budować jeszcze większą sieć logistyczną!
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".