Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nespresso
Warszawa, Polonia
4 d. temu

O Tobie :

  • Twoją mocną stroną i pasją jest praca z klientem;
  • masz znakomite umiejętności komunikacyjne, potrafisz z każdym znaleźć wspólny język;
  • pomoc innym wywołuje na Twojej twarzy uśmiech;
  • cechuje Cię entuzjazm i umiejętność pracy w zespole;
  • jesteś otwarty na naukę i rozwój osobisty, chętnie podejmujesz się nowych wyzwań;
  • masz zdolności analityczne i operacyjne (obsługa systemów)
  • Jako Ambasador marki Nespresso będziesz :

  • kreował pozytywny wizerunek firmy,
  • w stałym kontakcie z klientami drogą telefoniczną, e-mailową , poprzez Live chat i Social Media,
  • doradzał klientom w zakresie nabywania i użytkowania produktów marki Nespresso,
  • dbał o tworzenie pozytywnych doświadczeń klientów, które będą motywowały ich do częstszych kontaktów z Nespresso,
  • dbał o to aby każdy klient czuł się obsługiwany w wyjątkowy sposób,
  • dbał o budowanie z nimi dobrych, długotrwałych relacji,
  • realizował zamówienia klientów w różnych kanałach kontaktu : telefon, e-mail , sklep internetowy,
  • rozwiązywał problemy Klientów,
  • współpracował z partnerami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień i napraw ekspresów do kawy,
  • współpracował z innymi działami naszej firmy.
  • Nasze wymagania :

  • doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klientów w zakresie usług lub produktów premium,
  • doskonale rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość formułowania wypowiedzi,
  • umiejętność słuchania i poszukiwania rozwiązań,
  • gotowość do podjęcia ciekawych wyzwań i rozwoju zawodowego ;
  • zaangażowanie, poczucie odpowiedzialności,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym umożliwiająca swobodną komunikację.
  • Oferujemy :

  • Ciekawą pracę w dynamicznym i profesjonalnym zespole,
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę z możliwością współpracy na stałe;
  • Wyzwania zawodowe i profesjonalne szkolenia;
  • Konkurencyjny pakiet benefitów : prywatną opiekę medyczną, Fundusz Emerytalny, program kafeteryjny w ramach Funduszu Socjalnego, Karta Multisport, 50% dofinansowania do posiłków w firmowej kantynie, benefit kawowy,
  • Możliwość budowania doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie z branży FMCG o najwyższych standardach pracy,
  • Realizację samodzielnych, odpowiedzialnych zadań w dynamicznym środowisku,
  • Atmosferę pracy opartą na szacunku, profesjonalizmie i życzliwości,
  • Stworzenie ścieżki rozwoju kariery dopasowanej do aspiracji i możliwości wewnątrz firmy,
  • Elastyczne godziny pracy oraz home office do 5 razy w tygodniu w czasach pandemii,
  • Nowoczesne biuro na Mokotowie (ok. 15 minut od stacji Metro Wilanowska),
  • Dostęp do aplikacji ułatwiającej znalezienie i rezerwację wolnych miejsc na parkingu firmowym.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku