Specjalista helpdesk: 1 i 2 linia wsparcia
P&P Solutions Sp. z o.o.
Kraków, PL
3 d. temu
source : FACHPRACA

Branża : public / security

Specjalista helpdesk : 1 i 2 linia wsparcia

Obowiązki :

  • Wsparcie pierwszego poziomu użytkowników (wewnętrznych i zewnętrznych)
  • Wykonywanie zadań administracyjnych zgodnie ze standardowymi procedurami operacyjnymi
  • Rozwiązywanie incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym
  • Wymagania :

  • Wykształcenie wyższe.
  • Przynajmniej rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, przynajmniej na poziomie B2
  • Wiedza techniczna w obszarze hardware i software
  • Dobra znajomość produktów i technologii Microsoft, w tym Windows 7, Server 2003 i 2008, Office 2007, Office 2010
  • Znajomość systemów Linux / Ubuntu
  • Podstawy w zakresie konfiguracji środowiska LAN, WAN
  • Podstawy konfiguracji drukarek sieciowych
  • Mile widziane :

  • Posiadanie jednego z certyfikatów : ITIL foundation, CCENT, MTA lub z zakresu Windows Client / Windows Server
  • Oferujemy :

  • Wynagrodzenie na podstawie Umowy o pracę w wysokości 6000-7500 brutto PLN (w zależności od doświadczenia) lub 60-70 PLN / h netto przy B2B
  • Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku