Specjalista ds. Obsługi Klienta Punktu Pickup
DPD
Wrocław
29 d. temu

Opis stanowiska

Osoba ta będzie odpowiedzialna za :

  • obsługę Klientów w Punkcie Strefy Paczki,
  • przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,
  • wprowadzanie informacji o przesyłkach do systemu,
  • kontakty z Oddziałami i Działami firmy.
  • Oferujemy :

  • pozytywną atmosferę pracy w zgranym Zespole,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • atrakcyjny pakiet ubezpieczeń grupowych,
  • możliwość dofinansowania karty Multisport,
  • owocowe poniedziałki.
  • Wymagania

    Od kandydatów oczekujemy :

  • znajomości standardów obsługi klienta popartej doświadczeniem zawodowym,
  • rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
  • dobrej organizacji pracy,
  • umiejętności logicznego myślenia i wyciągania wniosków,
  • dążenia do realizacji powierzonych zadań,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w szczególności programu MS Excel,
  • minimum średniego wykształcenia
  • zaangażowania i elastyczności.
  • Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest DPD Strefa Paczki Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (DPD SP) z siedzibą w Warszawie przy ul.

    Mineralnej 15, 02-274 Warszawa. Podane przez Panią / Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, a w razie wyrażenia w tym zakresie zgody, także dla celów przyszłych procesów rekrutacyjnych.

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.

    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku