Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Bank Millennium
Warszawa
8 d. temu

Obowiązki

  • Telefoniczna obsługa Klientów czyli aktywna i realna pomoc w codziennym bankowaniu (infolinia),np. aktywacja usług, zastrzeżenie karty, udzielanie informacji w zakresie produktowym
  • Zdalne uruchamianie usług dla Klientów Banku w tym sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i oszczędnościowych)
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Banku opartych na zaufaniu i fachowej wiedzy
  • Wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Poprawna dykcja, miły głos, wysoka kultura osobista oraz znajomość poprawnej polszczyzny
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie zmianowym
  • Oferujemy

  • Pracę w przyjaznym środowisku, w Banku docenianym przez Klientów, co potwierdza wiele prestiżowych nagród np. Najbardziej przyjazny Bank w rankingu Newsweeka czy Solidny Pracodawca Roku 2017
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość wypracowania premii zależnej od realizacji celów biznesowych
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę sportowa lub bilety do kina, możliwość dofinansowania do hobby
  • Gruntowne przygotowanie do pracy poprzez szkolenia
  • Wsparcie mentora na każdym etapie współpracy
  • Pracę w zespole ciekawych ludzi, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku