JesteśmyMindshare wielokrotnie nagradzanym domem mediowym realizującym kompleksowe strategie marketingowe dla najbardziej liczących się firm na rynku.
Jako część WPP mamy dostęp do międzynarodowego know-how i doświadczenia, a negocjując wspólne z GroupM zwiększamy naszą przewagę konkurencyjną.
Niedawno przejęliśmy kilka ciekawych projektów i do naszego zespołu szukamy osoby na stanowisko :
Programmatic Specialist
Miejsce pracy : Warszawa
Twoim zadaniem będzie :
Samodzielne prowadzenie, tj planowanie, realizacja, raportowanie kampanii Programmatic (video, display, YouTube)
Analizowanie wyników kampanii klienta / ów pod zdefiniowane KPI oraz przedstawianie wniosków i rekomendacji z nich wypływających
Przygotowywanie wyceny i rekomendacji (w tym kontakt z wydawcami i negocjowanie deali) w obszarze Programmatic dla klienta / ów
Analiza grup docelowych i ich odpowiednie dopasowywanie do kampanii
Praca na danych targetowanych (segmenty audience)
Ustawianie oraz raportowanie badania BrandLift 2.0.
Rozwój oferty Programmatic dla klienta
Bezpośredni kontakt z klientem wsparcie zespołu planerskiego na spotkaniach
Rozwój i edukacja zespołu klienckiego w obszarze specjalizacji
Prowadzenie szkoleń z zakresu specjalizacji dla obsługiwanego klienta / grupy klientów / wewnątrz zespołu
obsługa systemów mierzących : Campaign Manager, Google Analytics, Adobe Analytics, Double Verify, Sizmek (podstawowo)
obsługa platform : DV360, The Trade Desk
Zaaplikuj, jeśli :
Masz przynajmniej 1-2 lata doświadczenia w prowadzeniu działań Programmatic
Masz doświadczenie w przygotowywaniu rekomendacji i przekazywaniu ich w formie prezentacji u klienta
Potrafisz samodzielnie zaplanować i wdrożyć rozbudowane kampanie w obszarze Programmatic
Interesujesz się trendami i nowościami rynkowymi i potrafisz je wykorzystać pod cele klienta
Swobodnie mówisz w j. angielskim (poziom B2)
Potrafisz zrobić w Excelu tabelę przestawną, wykres przestawny i wyszukać pionowo
Bardzo dobrze znasz PowerPointa
Posiadasz certyfikaty z obszaru Programmatic : DV 360 lub The Trade Desk
Oferujemy :
Uczestnictwo w szkoleniach dedykowanych dla kluczowych partnerów Google
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne rozwijające kompetencje miękkie
Dostęp do wiedzy od naszych dostawców, doświadczonych specjalistów zajmujących się Programmatic w ramach organizacji i globalnej sieci Mindshare
Pracę z doświadczonym, zgranym zespołem w fajnej atmosferze
Pracę w biurze w modelu hybrydowym w biurze Centrum Koneser i zdalnie
Umowę o pracę
Kartę Multisport, opiekę medyczną