Project & Process Excellence Manager
eRecruiter
Warszawa, mazowieckie, Polska
1 d. temu
source : theprotocol

Twój zakres obowiązków, Koordynowanie projektów strategicznych, międzydziałowych oraz realizowanych z dostawcami zewnętrznymi (odpowiedzialność za budżet, harmonogram, prace grupy projektowej, całościowy efekt projektu, komunikację w organizacji), Wsparcie Kadry Zarządzającej w identyfikowaniu tzw.

marnotrastw w procesach biznesowych, rekomendacja i wdrażanie usprawnień, Optymalizacja, standaryzacja i automatyzacja procesów w celu zwiększenia efektywności organizacji oraz lepszej skalowalności biznesu, Analiza, planowanie, organizacja i kontrola prac na wszystkich etapach realizacji projektu w tym zarządzanie dokumentacją projektową, Współpraca z dostawcami zewnętrznymi, w szczególności z firmami dostarczającymi rozwiązania informatyczne, Prowadzenie dokumentacji zmian oraz opracowywanie dokumentacji niezbędnej do komunikacji procesów, Ścisła współpraca z Menedżerami oraz Product Managerami eRecruiter zbieranie wymagań dotyczących usprawnień i rekomendacja rozwiązań, Ścisła współpraca z innymi działami oraz szerokim gronem interesariuszy (Marketing, Sprzedaż, Obsługa Klienta, BI, Rozwój Produktu, Finanse, Controlling, IT, Bezpieczeństwo, Dział Prawny oraz Zarząd), Optymalizacja procesów z wykorzystaniem platformy SalesforceDoświadczenie min.

3 lata w roli Project Managera, Doświadczenie w rozliczaniu projektów biznesowych, budżetowaniu, fakturowaniu i raportowaniu, Potwierdzone w biznesie doświadczenie w definiowaniu, utrzymywaniu i doskonaleniu procesów biznesowych, Wiedza i doświadczenie w pracy z aplikacjami biurowymi i do pracy grupowej (Office, SharePoint, Teams), narzędzi do zarządzania projektami i tworzenia oprogramowania (Jira), CRM / ERP (Salesforce), Bardzo dobre umiejętności analityczne i doświadczenie w pracy z wieloma strumieniami danych, Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów w firmach IT, SaaS, Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne pozwalające na sprawną współpracę z szerokim i różnorodnym gronem interesariuszy (działów Marketingu, Sprzedaży, Obsługi Klienta, BI, Rozwoju Produktu, Finansów, Controllingu, IT, Bezpieczeństwa, Działu Prawnego oraz Zarządu), Proaktywna postawa tzw.

doer attitude , Mindset biznesowy umiejętność przekładania liczb oraz wniosków z analiz procesów na język biznesowy, Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 (umożliwiająca przygotowanie i zaprezentowanie przed Zarządem np.

prezentacji z wnioskami z audytu procesów)To oferujemy, Umowa na czas określony (3 miesięczny okres próbny + 12 miesięcy czas określony)Benefity, ubezpieczenie na życie, opieka stomatologiczna, służbowy telefon do użytku prywatnego, brak dress code’u, dodatkowe świadczenia socjalne, inicjatywy dobroczynne, prywatna opieka medyczna z pakietem dentystycznym , Pracowniczy Program Emerytalny (PPE), premia, działania rozwojowe, dofinansowanie do doposażenia biura domowego, treningi umiejętności miękkich, dobra lokalizacja biura, rekrutacje wewnętrzne i staże wewnętrzneEtapy rekrutacji, Spotkanie z HR, Spotkanie z Dyrektorem ds.

Komercyjnych i Członkiem Zespołu, Zadanie domowe i jego prezentacja na spotkaniu Tak się u nas pracuje,

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku