Specjalista ds. procesów zakupowych
Alior Bank
Wrocław
5 d. temu

Opis stanowiska

Zakres obowiązków :

  • zarządzanie procesami zakupowymi zgodnie z polityką firmy
  • przestrzeganie / tworzenie regulacji z zakresu procesów zakupowych
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami usług
  • opiniowanie umów z dostawcami
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych postępowań zakupowych
  • prowadzenie rejestru procesów zakupowych oraz ich archiwizacja
  • Wymagania :

  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku minimum 2 lata
  • dobra znajomość procesów zakupowych
  • umiejętność prowadzenia negocjacji z dostawcami usług
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • asertywność, rzetelność, odpowiedzialność
  • Oferujemy

    Wybranym osobom oferujemy :

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • samodzielne stanowisko, swobodę w działaniu
  • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych obowiązków telefon służbowy, laptop
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym / home office
  • pakiet benefitów pozapłacowych
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku