Pracownik biurowy - z możliwością awansu na stanowisko Kierownika biura
VDC Automatic s.c.
Łódź
1 d. temu
source : infoPraca
  • obsługa urządzeń biurowych, poczty elektronicznej,- przetwarzanie dokumentów,- przygotowywanie ofert handlowych dla klientów,- realizacja zamówień e-mailowych, telefonicznych oraz ze sklepu internetowego,- wystawianie faktur,- negocjowanie warunków handlowych z dostawcami,- planowanie dostaw, import towarów,- kontrola płatności, oraz terminów realizacji zadań,- dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie- inne prace administracyjno-biurowe- pełne szkolenia stanowiskowe (z zakresu wszystkich obowiązków), oraz wsparcie doświadczonego asystenta przez cały okres pracy,- wykształcenie minimum średnie- bardzo dobra organizacja pracy- inicjatywa i zaangażowanie- znajomość środowiska Ms Office (Excel)- komunikatywność i wysoka kultura osobista oraz uczciwość- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8 : 00 - 16 : 00- mile widziane : prawo jazdy kat.
  • B, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, handlowe i negocjacyjne

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku