Zapewnienie sprawnej obsługi operacyjnej przedsiębiorstw (obsługa Klientów poprzez kontakt mailowy, telefoniczny)Wsparcie w bieżącej pracy Doradcy Klienta Korporacyjnego w zakresie procesu obsługi Klientów i sprzedaży usług bankowychUdział i wspieranie Doradcy Bankowego w zadaniach związanych z przygotowaniem indywidualnych strategii sprzedażowych dla najważniejszych KlientówAktywny udział w zbieraniu i dokumentowaniu informacji o Kliencie istotnych dla relacji sprzedażowych oraz posprzedażowychDbanie o właściwy obieg dokumentacjiEfektywna obsługa oparta na jakości, zaangażowaniu i biznesowym zaufaniu
Bardzo dobra znajomość języka angielskiegoWyższe wykształcenieDobra znajomość pakietu MS OfficeBardzo dobra organizacja pracyKomunikatywność i zdolności interpersonalneDokładność i systematyczność przy realizacji zadańUmiejętność pracy w ZespoleUmiejętność pracy pod presją czasu
Mile widziane :
Doświadczenie pracy w bankowości w call center, sprzedaży lub obsłudze KlientówZainteresowanie bankowością korporacyjną
Umowa o pracę oraz pakiet prywatnej opieki medycznejMożliwości rozwoju zawodowego i poszerzania wiedzy z zakresu bankowości i funkcjonowania przedsiębiorstwPracę w Centrali w Warszawie (praca w back office)Przyjazną atmosferę pracy, opartą na współpracy, zaufaniu i osiąganiu wspólnego celuBieżące wsparcie w codziennej pracyMożliwość udziału w szkoleniach poszerzających wiedzę produktową i standardy obsługiZróżnicowany zakres zadań i możliwość poznania komplementarnej oferty bankowości przedsiębiorstw : rachunki bieżące, kredyty, faktoring, lokaty itp.