Customer Success Specialist (Account Management) with German
Adore HR
Warszawa
5 d. temu

Zakres obowiązków

  • Kontakt z obecnymi klientami firmy za pomocą maila chatu i telefonu w celu udzielania porad oraz proponowania najlepszych rozwiązań z asortymentu organizacji
  • Przeprowadzanie oceny wypracowanych wyników, wprowadzanie nowych rozwiązań w celu podniesienia satysfakcji klientów z oferowanych produktów
  • Współpraca z działem wsparcia oraz sprzedaży pod względem zarządzania zgłoszeniami klientów
  • Przeprowadzanie podstawowej analizy poziomu zadowolenia klientów
  • Budowanie długotrwałych relacji z obecnymi klientami
  • Współpraca z działem Zarządzania Produktem, Technicznym oraz Operacji w celu ulepszania produktu
  • Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia na stanowisku Customer Service i / lub Account Manager
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie biegłym / komunikatywnym oraz języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Bardzo dobra znajomość platform ZenDesk i SalesForce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Zdolności komunikacyjne oraz dobra organizacja własnego czasu
  • Pasja związana z oprogramowaniem internetowym
  • Oferujemy

  • Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole : )
  • Tworzenie innowacyjnych i interesujących projektów e-commerce dla takich znanych marek jak eBay czy Amazon
  • Darmowe lekcje języka francuskiego, angielskiego, niemieckiego oraz dla obcokrajowców - polskiego
  • Częste imprezy integracyjne : )
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa liczne bonusy)
  • Po okresie próbnym bezpłatnie karta multisport oraz prywatna opieka medyczna
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku