Dyrektor Centrum Doradczego - Advisory Center
mBank S.A.
Kraków, Kraków, małopolskie, Polska
1 d. temu
source : KarierawFinansach.pl

Od nas dostaniesz : Umowę

o pracę

Konkursy sprzedażowe

ścieżkę kariery

Przejrzysty system wynagradzania

sportową

Dofinansowanie do świąt

i wypoczynku

Zobacz co nas cieszy w pracy :

Przekonaj się jakie będą Twoje powody

mBank ostrzega :

Inspirujemy każdego dnia!

Dyrektor Centrum Doradczego - Advisory Center

miejsce pracy : Kraków, nr referencyjny : RKM / 064 / 0521

Jeżeli potrafisz stworzyć atmosferę, w której ludzie są zaangażowani w swoją pracę. Budujesz relacje oparte na zaufaniu.

Dajesz przestrzeń pracownikom na realizację celów według ich własnych dróg i metod. Zawsze znajdujesz czas dla swoich ludzi, żeby porozmawiać i nie zawsze tylko o pracy.

Nie boisz się zatrudniać i pracować z lepszymi od siebie. Promujesz i cieszysz się z awansu swoich ludzi, również wtedy jeżeli oznacza to odejście z Twojego zespołu.

Wierzysz w różnorodność, zachęcasz do dyskusji i promujesz kulturę, w której cenione i wykorzystywane są inne punkty widzenia.

Patrzysz śmiało w przyszłość i inicjujesz zmiany, aby kreować nowe rozwiązania i trendy. Jeżeli wreszcie masz świadomość swoich mocnych stron, ale też uczysz się na błędach, a ciekawość to Twoje drugie imię to zapraszamy do udziału w tej rekrutacji

Zakres zadań :

  • kierowanie i nadzór nad funkcjonowaniem dużego zespołu doradczego w AC Kraków,
  • realizacja wyniku biznesowego oddziału zgodnie ze strategicznymi celami mBanku
  • zarządzanie podległymi pracownikami, dbałość o rozwój i skuteczne motywowanie pracowników do osiągania wyznaczonych celów (miesięcznych / kwartalnych / rocznych)
  • realizowanie planów sprzedaży i działań marketingowych w podległej jednostce
  • dbanie o wysokie standardy obsługi klientów i budowanie pozycji rynkowej mBanku
  • budowanie angażującego środowiska pracy
  • Oczekiwania :

  • doświadczenie na stanowiskach menedżerskich nim.5 lat
  • znajomość segmentów bankowości detalicznej i specyfiki kanałów zdalnych
  • umiejętność planowania, stawiania celów oraz ich rozliczania,
  • inicjatywa, przedsiębiorczość i energia do osiągania ambitnych celów
  • umiejętność budowania pozytywnych i długoterminowych relacji z klientami
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku