Młodszy Specjalista ds. obslugi klienta z j. francuskim
Capgemini Polska
Katowice, Katowice, śląskie, Polska
7 d. temu
source : KarierawFinansach.pl

Młodszy Specjalista ds. obslugi klienta z j. francuskim

Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz :

  • Bardzo dobrą znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie :

  • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne / e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami
  • Praca w zgranym zespole

    i przyjaznej atmosferze Ściżka liderska

    i ekspercka Premie, w tym także

    za polecenia kandydatów

    do pracy Szeroka oferta szkoleń

    i dofinansowanie kursów Bogaty pakiet

    dodatków (fitness,

    siłownia, kino, itp.) Imprezy integracyjne

    i wspólne świętowanie Coroczny

    piknik rodzinny Dodatkowe

    ubezpieczenie na życie Prywatna opieka medyczna

    również dla Twojej rodziny Równe szanse

    Technologie wspierające

    Racjonalne adaptecje Wolontariat pracowniczy

    i ciekawe projekty CSR Parkingi dla rowerzystów

    O nas

    Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących się w usługach konsultingowych, technologiach IT. Chmura to modny temat -

    wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni.

    To my, Cloud Infrastructure Services , rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomy do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową.

    Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku.

  • i robimy to w różnych językach obcych. Aplikuj
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku