Starszy specjalista ds. assistance K/M (j. rosyjski, j. angielski, j. polski)
kontakt przez PUP
Warszawa, mazowieckie
3 d. temu

Warunki pracy i płacy

Miejsce pracy : Zobacz na mapie Warszawa, powiat : m.st. Warszawa, woj : mazowieckie Zobacz na mapie Zakres obowiązków : przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń telefonicznych od klientów ukraińskojęzycznych, rosyjskojęzycznych, polskojęzycznych i angielskojęzycznych przebywających za granicą oraz weryfikacja przysługujących im świadczeń z ubezpieczenia.

prowadzenie spraw i organizacja pomocy assistance; pracownik weryfikuje poprawność usług organizowanych przez młodszych specjalistów i specjalistów ds.

assistance zgodnie z wytycznymi, . przyczynia się do realizacji usług assistance poprzez naukę młodszych specjalistów i specjalistów ds.

assistance w obszarze wykonywania umów i obsługi klientów indywidualnych, bierze udział we wdrażaniu nowych produktów, rozwiązań i narzędzi poprzez przygotowanie materiałów pomocniczych i prowadzenie szkoleń dla zespołu.

Rodzaj umowy : Umowa o pracę na czas określony Praca tymczasowa oferowana przez agencję : NIE Wymiar etatu : 1 Zmianowość : trzy zmiany Liczba godzin pracy w tygodniu : 40 Liczba godzin pracy w miesiącu : 160 Data rozpoczęcia : 04.

02.2020 Data zakończenia pracy : 01.02.2023 Wynagrodzenie brutto : od 3 700 PLN praca w godz. 7-15, 13-21, 21-7 System wynagradzania : Czasowy ze stawką miesięczną Zawód : pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) Typ propozycji : Zapewnienie wyżywienia : NIE Zapewnienie zakwaterowania : NIE Zatrudnienie od zaraz : NIE Pracodawca pokrywa koszt przejazdu do Polski : NIE Wymagania Wymagania konieczne Wykształcenie :

  • średnie ogólnokształcące
  • Znajomość języków :

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • rosyjski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
  • Zawód :

  • Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center) (wymagany staż - lata : 0, miesiące : 6)
  • Staż pracy w zawodzie : Umiejętności i uprawnienia : Staż pracy ogółem : Inne wymagania : Pozostałe wymagania Wykształcenie : Znajomość języków : Zawód : Staż pracy w zawodzie : Umiejętności i uprawnienia : Staż pracy ogółem :

  • lata : 0, miesiące : 6
  • Inne wymagania :

  • wykształcenie średnie ogólnokształcące; 6 miesiecy doswiadczenia na podobnym stanowisku; znajomość języka rosyjskiego, angielskiego, polskiego - w mowie komunikatywna, w piśmie podstawowa.
  • Dane pracodawcy Krótki

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku