Specjalista ds. Wsparcia i Obsługi Klienta z j. litewskim
ISS Facility Services
Warszawa, Mazowieckie
1 d. temu
source : Lento.pl

Opis stanowiska : - Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników na temat awarii, usterek technicznych na terenie obiektu - Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu - Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji - Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników - Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń Wymagania : - Biegłość w obsłudze komputera - Znajomość systemu MS-Office - Bardzo dobra znajomość j.

litewskiego - Dobra znajomość j. angielskiego - Wysokie umiejętności komunikacyjne - Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy w obsłudze klienta mile widziane Oferujemy : - Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów - Możliwość pracy w systemie zdalnym - Pracę w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku - Pracę od poniedziałku do piątku na pełen etat vMożliwość rozwoju i awansu w ramach struktury firmy

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku