DA Centre Administrator z j. angielskim
Miejsce pracy : Szczecin
Twój zakres obowiązków
Wprowadzanie do systemu faktur dotyczących realizacji usług dla naszych klientów (armatorów statków), obejmujące uzupełnienie kwoty, waluty, podatku, podwykonawcy, rodzaju usługi
Weryfikacja poprawności danych zawartych w otrzymanych fakturach
Przygotowywanie cotygodniowych list kontrolnych, zawierających informacje o brakujących fakturach i dystrybucja do lokalnych agencji morskich
Przygotowywanie i dystrybucja faktury zbiorczej dla klienta za zrealizowane usługi oraz uzupełnianie danych w systemach klienta wg określonych wskaźników efektywności
Współpraca z agentami morskimi oraz pracownikami działu finansów z całego świata
Udział w spotkaniach działu, w celu omówienia wskaźników efektywności dla poszczególnych krajów oraz w telekonferencjach z lokalnymi agencjami morskimi w celu wzmocnienia współpracy i poprawy efektywności wykonywanych zadań
Nasze wymagania
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1+), która poza realizacją codziennych zadań umożliwi Tobie poznanie ciekawych osób z różnych części świata
Zamiłowanie do nowych techonologii, biegła obsługa komputera oraz znajomość Excela
Identyfikacja z takimi wartościami jak : team work, ciągły rozwój oraz szacunek dla różnorodności
Zamiłowanie do pracy związanej z analizą i weryfikacją dokumentacji oraz uzupełnianiem danych, a także utrzymywaniem pozytywnych relacji z kolegami i koleżankami z pracy z różnych części świata
Proaktywne i entuzjastyczne podejście wobec pojawiających się wyzwań w codziennej pracy
Dokładność i systematyczność oraz łatwość wykonywania różnorodnych zadań
To oferujemy
Poczucie stabilności zapewnione przez konkurencyje wynagrodzenie oraz możliwość stałego zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 16.00
Ubezpieczenie na życie i zdrowie pracownika finansowane przez pracodawcę
Pełne wdrożenie do pracy (Twoi koledzy i koleżanki zadbają o to, abyś czuł się pewnie i komfortowo wykonując swoje codzienne zadania)
Kulturę work life balance oraz akcje wspierające wellbeing ważny jest dla nas Twój komfort
Udział w szkoleniach zarówno z kompetencji miękkich jak i specjalistycznych, który wspomoże Twój rozwój zarówno osobisty jak i zawodowy
Benefity
Prywatna opieka medyczna (pakiet Premium)
Znaczący dodatek wakacyjny Wczasy pod gruszą
Karty przedpłacone na Święta
Kurs angielskiego w formie online
Nieograniczony dostęp do platformy e-learning na LinkedIn
Program poleceń pracowników
Owoce i warzywa w biurze
Karta sportowa
Imprezy integracyjne
Wilhelmsen Business Service Center sp. z o.o.
Wilhelmsen Business Service Center (WBSC) wchodzi w skład holdingu Wilhelmsen, który od ponad 160 lat jest światowym dostawcą usług i produktów dla branży morskiej.
Jako część globalnej korporacji zapewniamy wsparcie procesów biznesowych dla całej organizacji i prawidłowe funkcjonowanie systemów informatycznych w zakresie przechowywanych w nich danych.
Obecnie WBSC w Szczecinie zatrudnia ponad 180 osób i cały czas poszerza swoją działalność o kolejne obszary zarówno biznesowe jak i geograficzne.
Klauzula informacyjna rekrutacjaWypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119 / 1), dalej jako RODO , Wilhelmsen Business Service Centre Sp. z o.o. informuje, że : Administratorem Państwa Danych Osobowych Wilhelmsen Business Service Centre Sp.
z o.o., Plac Rodła 9, 70-419 Szczecin; Sad Rejonowy Szczecin-Centrum, Wydział XIII Gospodarczy KRS 0000737687 NIP 851-32-26-972, kapitał zakładowy 500 000,00 PLN, dalej jako ADO ;
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowiska pracy u ADO, stosownie do postanowień Art.
221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b, a w pozostałym zakresie na podstawie Państwa dobrowolnej zgody na podstawie Art.
6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO;1)Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa;2)Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania danych osobowych tj.
aż do ewentualnego wycofania przez Państwa zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której biorą Państwo udział;
3)przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych;
4)mają Państwo prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie czasowym, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody;
5)mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.
22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, e-mail : kancelaria uodo.gov.pl;6)podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.
221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.