Manager ds. sprzedaży energii dla PGE Obrót S.A.
MEGAENERGY Sp. z o.o.
Zielona Góra, Międzyrzec, Gorzów Wielkopolski, Świebodzin, Nowa Sól, Słubice, Krosno Odrzańskie, Żary, Żagań, lubuskie, Polska
2 d. temu
source : Praca

Informacje

Firma MEGAENERGY Sp. z o.o. jest autoryzowanym partnerem PGE OBRÓT S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzącym w skład grupy kapitałowej PGE.

Sponsor Stadionu Narodowego - największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Wschodniej.

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób ceniących sobie niezależność i swobodę działania oraz możliwość wysokich zarobków - ZOSTAŃ SWOIM SZEFEM.

Opis stanowiska

  • Profesjonalne doradztwo i sprzedaż energii elektrycznej klientom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Aktywne pozyskiwanie klientów,
  • Realizacja spotkań z potencjalnymi klientami umówionymi przez Call Center,
  • Przygotowywanie ofert sprzedaży,
  • Negocjacja warunków oferty z klientem,
  • Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Planowanie działań sprzedażowych oraz ich bieżące raportowanie w CRM.
  • Wymagania

    Jako idealny kandydat na to stanowisko :

  • Masz zapał do pracy z klientami biznesowymi (jeśli nie masz doświadczenia w sprzedaży - dzięki naszym szkoleniom otrzymasz niezbędną wiedzę i wsparcie branżowe),
  • Cechujesz się samodzielnością w działaniu i bardzo dobrą organizacją pracy,
  • Jesteś wytrwały i z determinacją dążysz do celu,
  • Łatwo nawiązujesz nowe kontakty oraz budujesz trwałe relacje biznesowe,
  • Posiadasz wewnętrzną motywację do działania,
  • Mile widziane osoby ze znajomością rynku energetycznego oraz rynku ubezpieczeń, telekomunikacji, finansów.
  • Oferujemy

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń oparty na rozliczeniu prowizyjnym,
  • Wysokie wynagrodzenia z wypracowanej marży,
  • Współpraca w ramach kontraktu B2B,
  • Dla najlepszych możliwość budowania własnego zespołu oraz dodatkowa prowizja od sprzedaży Handlowców, którymi będziesz zarządzał,
  • Wspólne wizyty u klientów z doświadczonym Managerem,
  • Wsparcie działu Call Center w umawianiu spotkań z potencjalnymi klientami,
  • CRM ułatwiający pracę z portfelem klientów,
  • Pełne wsparcie Back Office w przygotowaniu umów oraz obsłudze posprzedażowej,
  • Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku