inspektor weterynaryjny
Powiatowy Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Orońsku
Orońsko, PL
2 d. temu
source : Kancelaria Premiera

WARUNKI PRACY

Praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii z / s w Orońsku oraz poza nią - wyjazdy służbowe na kontrole podmiotów nadzorowanych oraz szkolenia.

Kontakt z klientem zewnętrznym. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń techniki biurowej, kontakt z żywnością pochodzenia zwierzęcego, materiałem biologicznym oraz ze zwierzętami.

Narażenie na czynniki biologiczne i choroby zakaźne oraz warunki atmosferyczne.

Budynek wyposażony w windę, toalety niedostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności w zakresie przestrzegania warunków weterynaryjnych przy produkcji i obrocie środków żywienia zwierząt, produkcji środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego w obrocie tymi środkami oraz nad ich jakością zdrowotną : podmiotów prowadzących działalność w ramach Rolniczego handlu detalicznego (RHD), w miejscu uboju zwierząt, w zakładach przetwórstwa mięsa, w miejscach pozyskiwania mleka, w miejscach przechowywania i składowania artykułów zwierzęcego pochodzenia, nad obrotem mięsa o ograniczonej przydatności do spożycia i niezdatnym, w zakładach pakowania jaj, w zakładach rozbioru mięsa, nad sprzedażą bezpośrednią.
  • Przeprowadzanie kontroli stanu sanitarno-higienicznego i technicznego pomieszczeń, urządzeń, sprzętu, stanu higieny osobistej pracowników oraz stanu sanitarno-higienicznego prowadzonych procesów technologicznych i środków transportu.
  • Badanie zgodności w / w czynników z wymogami obowiązujących przepisów.

  • Pobieranie prób środków spożywczych, wymazów ze sprzętu i urządzeń produkcyjnych w celu określenia stanu sanitarnego produkcji w zakładzie i jakości zdrowotnej produkowanych środków spożywczych.
  • Wydawanie poleceń oraz decyzji administracyjnych I instancji z upoważnienia Powiatowego Lekarza Weterynarii dotyczących zwalczania chorób zakaźnych zwierząt oraz decyzji zatwierdzających, cofających zatwierdzenie bądź odmawiających zatwierdzenia zawieszenia działalności do czasu spełnienia wymagań w sprawie nakazu usunięcia uchybień lub nakazujących wstrzymanie bądź ograniczających wielkość produkcji, a także stosowanie środków represyjnych (mandaty, grzywny) celem przymuszenia.
  • Realizacja zadań dotyczących dobrostanu zwierząt w rzeźni.
  • Wykonywanie ponownego urzędowego badania zwierząt rzeźnych i mięsa na żądanie posiadacza.
  • Opracowanie uwag sanitarnych i technologicznych do projektów technologicznych zakładów produkujących środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
  • Organizowanie i koordynowanie pobierania próbek koniecznych do wykonywania monitoringowych badań laboratoryjnych, m. in.
  • na pozostałości chemiczne i biologiczne oraz stopnia skażenia radiologicznego.

  • Przeprowadzenie okresowej kontroli organów urzędowego badania zwierząt rzeźnych i mięsa.
  • Prowadzenie dokumentacji wynikającej z obowiązujących przepisów sprawozdawczości oraz wydawanie weterynaryjnych świadectw eksportowych.
  • Współdziałanie z organami administracji państwowej, podmiotami gospodarczymi i organizacjami społecznymi w sprawach związanych z pełnionym nadzorem sanitarno-weterynaryjnym i urzędowym badaniem mięsa.
  • Wykonywanie zadań zleconych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii.
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie : wyższe weterynaryjne
  • Prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość obecnie obowiązujących przepisów weterynaryjnych i kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie zawodowe w Inspekcji Weterynaryjnej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Umiejętność pracy w zespole
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek / kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek / kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do : 28.02.2020
  • Decyduje data : wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów :
  • Powiatowy Inspektorat Weterynarii z / s w Orońsku

    26-505 Orońsko

    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016 / 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

    w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95 / 46 / WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego : Powiatowy Lekarz Weterynarii z / s w Orońsku, tel 48 617 58 65
  • Kontakt do inspektora ochrony danych : Paulina Bojanowska, e-mail : inspektor cbi24.pl
  • Cel przetwarzania danych :
  • przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

  • Informacje o odbiorcach danych : Powiatowy Inspektorat Weterynarii z / s w Orońsku
  • Okres przechowywania danych :
  • czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia : prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;prawo do usunięcia danych osobowych;
  • żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych :
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r.

    o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych :
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

  • Inne informacje : podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
  • INNE INFORMACJE :

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Inspektoratu)
  • oferty należy składać w kopercie z dopiskiem " Oferta pracy - Inspektor"
  • wymagane oświadczenia, życiorys / CV oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni o tym telefonicznie lub na podany adres e-mail.
  • Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku