Specjalista ds. wsparcia aplikacji IT
SMYK S.A
Warszawa
‎4 godz. temu

Twój zakres obowiązków

  • Merytoryczne i techniczne wsparcie użytkowników aplikacji IT związanej z siecią sprzedaży SMYK
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów w zakresie działania aplikacji IT
  • Ścisła współpraca z kierownikami projektów oraz dostawcami oprogramowania w zakresie zaistniałych problemów
  • Przygotowanie dokumentacji dla użytkowników
  • Współpraca z zagranicznymi i polskimi kontrahentami w zakresie integracji danych
  • Nasze wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym umożliwiającą sprawną komunikację pisemną z kontrahentami
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze serwis / helpdesk
  • Komunikatywność oraz samodzielność w realizacji zadań z użytkownikami w różnych lokalizacjach
  • Umiejętności samodzielnego i sprawnego wykonywania powierzonych zadań oraz analizowania i rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra organizacja własnej pracy
  • Co oferujemy : Pracę

    Pracę

    w międzynarodowym środowisku Prywatna opieka medyczna Dofinansowanie

    do karty sportowej Zakupy w naszych sklepach na preferencyjnych warunkach Świadczenia świąteczne dla pacowników Udział w szkoleniach stacjonarnych językowych

    i e-learningowych Udział w inicjatywach społecznych Uczestniczenie

    w wydarzeniach firmowych, integracjach Możliwość przystąpienia

    do ubezpieczenia grupowego

    W 2016, 2017, 2019 i 2021 roku

    firma SMYK została wyróżniona godłem

    programu Inwestor w Kapitał Ludzki .

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku