Asystentka Biznesowa
BEUMER Group
Gliwice, Poland
2 d. temu

Opis firmy

Grupa BEUMER jest światowym liderem w projektowaniu i wdrażaniu systemów transportu wewnętrznego. Są to zaawansowane technicznie, wysoko zautomatyzowane urządzenie do paletyzacji i pakowania, sortowania i dystrybucji bądź transportu i załadunku.

Gruntowna wiedza i know-how na najwyższym poziomie oraz chęć ciągłego rozwoju to cechy wyróżniające naszych pracowników.

Wspieramy tę postawę ze wszystkich sił : w ramach współdziałania w rodzinnej atmosferze na bazie wzajemnego szacunku i kultury zaufania, która gwarantuje stabilność i bezpieczeństwo.

Naszym wspólnym celem jest realizacja innowacyjnych projektów na całym świecie.

Opis stanowiska

  • logistyczne i administracyjne wsparcie Prezesa Zarządu w codziennych obowiązkach zawodowych,
  • prowadzenie kalendarza spotkań,
  • przygotowywanie dokumentów : protokołów oraz notatek ze spotkań,
  • wspomaganie pracy Zarządu oraz opracowywanie uchwał,
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań,
  • tłumaczenia i redagowanie pism związanych z pracą biura / zarządu,
  • czuwanie nad terminowością i prawidłowością podjętych ustaleń,
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w firmie,
  • wstępna analiza umów zleconych przez Zarząd i kierownictwo,
  • koordynacja eventów i spotkań biznesowych,
  • organizowanie podróży służbowych,
  • współpraca z firmami partnerskimi.
  • Kwalifikacje

  • Ukończone studia na kierunkach administracyjnych lub ekonomicznych;
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Wysoka kultura osobista, elokwencja, komunikatywność, zdyscyplinowanie;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
  • Dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office;
  • Mile widziana znajomość obsługi oprogramowania SAP;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Dyspozycyjność, gotowość do podejmowania wyzwań;
  • Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność;
  • Terminowe wywiązywanie się z zadań oraz doskonała organizacja pracy biurowej;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Dodatkowe informacje

  • Stabilną, ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym zespole;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;
  • Szkolenia i podnoszenie kwalifikacji;
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Multikafeteria, ubezpieczenie grupowe).
  • Myślisz podobnie i chciałbyś stać się częścią odnoszącej sukcesy firmy rodzinnej?

    Nie czekaj, wyślij aplikacje klikając na link.

    Cieszymy się na współpracę!

    Filmy do obejrzenia

    Jestem zainteresowany(a)Polityka prywatności

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku