Customer Success Specialist
ING
mazowieckie
‎23 godz. temu

Forma zatrudnienia - umowa zlecenie

Twoje zadania :

  • Nawiązywanie i dbanie o relacje biznesowe ze sklepami internetowymi
  • Współpraca z właścicielami sklepów w zakresie wdrożenia innowacyjnej bramki płatności online imoje
  • Analiza UX sklepów internetowych
  • Monitoring efektywności sprzedaży w sklepach internetowych
  • Wsparcie merytoryczne Klientów dotyczące zwiększania sprzedaży w Internecie
  • Badanie potrzeb i oczekiwań klientów prowadzących sklepy internetowe
  • Współpraca z wewnętrznym zespołem sprzedaży e-commerce
  • Nasze oczekiwania :

  • Znajomość rynku e-commerce oraz płatności internetowych
  • Zainteresowanie nowymi technologiami, innowacjami i startup’ami
  • Wiedza, czym jest konwersja czy porzucony koszyk
  • Komunikatywność i otwartość na bezpośredni kontakt z klientem
  • Umiejętność nawiązywania relacji z klientami
  • Dokładność i dobra organizacji własnej pracy
  • Otwartość na nowe wyzwania
  • Oferujemy :
  • Umowa Zlecenie
  • Umowa Zlecenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Praca w nowoczesnej firmie technologicznej
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku