Product Manager w dywizji Automotive Aftermarket
Bosch Group
Warszawa, Mazowieckie, Poland
6 d. temu
Opis stanowiska

  • Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży produktów dla kilku krajów  
  • Opracowanie strategii cenowej i marżowej
  • Przygotowanie rocznych planów działań marketingowych i ich realizacja
  • Przygotowanie i prowadzenie szkoleń produktowych, prezentacji
  • Prowadzenie analiz rynkowych (ceny, potencjał, udziały rynkowe, konkurencja itp.)
  • Współpraca z działami sprzedaży w kilku krajach
  • Praca w międzynarodowym środowisku – kontakt z działami centralnymi w Niemczech oraz Product Managerami w innych krajach

Kwalifikacje

  • Minimum 3-letnie doświadczenie w product marketingu, marketingu lub sprzedaży B2B (mile widziane doświadczenie w branży automotive)
  • Doświadczenie w zakresie analiz cenowych, rynkowych, w opracowywaniu strategii rozwoju produktu, w przygotowywaniu działań wspierających sprzedaż,
  • Ukończone studia o profilu technicznym
  • Samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność za powierzone projekty,
  • Sukcesy we wprowadzeniu produktu na rynek lub w przeprowadzaniu promocji sprzedaży
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie) 
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office


Dodatkowe informacje

Nasze benefity:

  • Uczenie się od ekspertów - będziesz współpracować z doświadczonym zespołem
  • Praca w dynamicznym środowisku dla innowacyjnej firmy o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, MultiSport, kursy językowe)

 

Zgłoś tę pracę
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplikuj
Mój adres email
Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
Kontynuuj
Formularz wniosku