Młodszy Specjalista II linii Centrum Obsługi Technicznej
Netia SA
Katowice
‎14 godz. temu

Za co będziesz odpowiedzialny / a?

  • Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek,
  • Zlecanie i koordynację prac techników terenowych,
  • Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne,
  • Rekonfigurację usług i urządzeń.
  • Jakie są nasze wymagania?

  • Wykształcenie min. średnie techniczne, preferowane wyższe,
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa),
  • Dobra znajomość komputera jak i konfiguracji urządzeń aktywnych,
  • Podstawowa znajomość protokołów TCP / IP, LAN, WAN, VPN oraz technologii ADSL / Ethernet,
  • Zaangażowanie, komunikatywność i odpowiedzialność,
  • Mile widziane doświadczenie w działach wsparcia technicznego, utrzymaniu sieci,
  • Komunikatywność i systematyczność.
  • Nasza oferta dla Ciebie to :

  • Umowa o pracę,
  • Praca w zespole profesjonalistów,
  • Praca w kreatywnym zespole w świetnej atmosferze J
  • Pakiet benefitów firmowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, atrakcyjną ofertę na produkty Netii, Grupy Cyfrowego Polsatu oraz firm współpracujących).
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku