Customer Service Manager
Michael Page
dolnośląskie, Wrocław
2 d. temu
source : Goldenline

Kogo szukamy / Profile description :

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami w ramach działów Obsługi Klienta w firmie produkcyjnej
  • Doświadczenie w obsłudze logistycznej klientów przy wsparciu systemu SAP
  • Bardzo dobre doświadczenie w specyfice logistyki firmy produkcyjnej
  • Proaktywna postawa i zorientowanie na cel
  • Przywiązanie do szczegółów i kompetencje analityczne
  • Bardzo dobre kompetencje komunikacyjne
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Opis stanowiska / Job description :

  • Kierowanie pracą podległego zespołu specjalistów Obsługi Klienta i rozwój pracowników
  • Współpraca z zespołami Logistyki i Planowania w osiąganiu założonych celów
  • Współpraca z Centralą firmy przy realizacji strategicznych projektów logistycznych oraz inicjatyw process improvement
  • Współtworzenie i odpowiedzialność za wdrażanie i utrzymanie globalnych standardów Obsługi Klienta w podległym zespole,
  • Uczestnictwo w lokalnych oraz globalnych warsztatach i inicjatywach w ramach transferu wiedzy i dobrych praktyk
  • Oferujemy / We offer :

  • Rozwojowa szansa zawodowa w obszarze Customer Service międzynarodowej organizacji
  • Realna szansa wpływu na kształt procesów i rozwój podległego zespołu
  • Praca w firmie o pozycji lidera na rynku polskim i stale rozwijającej swoją strukturę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjna roczna premia
  • Pakiet benefitów pozapłacowych- Karta Multisport, Medicover
  • Elastyczne godziny pracy
  • Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku