IT Service Desk Specialist with English
StanleyBlack&Decker Polska
Warsaw
5 d. temu

Tasks :

  • Remote technical support of internal end-users (according to procedures)
  • Contact by phone, in English
  • Work in a call center environment, in a shift-system
  • Requirements :

  • Experience in an IT Helpdesk environment
  • Fluent English
  • Experience with administering Windows (10) and MS Office
  • Practical knowledge of Active Directory, MS Exchange, (knowledge of SCCM is a plus)
  • Knowledge of LAN / WAN Technologies, experience with TCP / IP
  • Willingness to learn new technologies
  • We offer :

  • New office near Rondo Daszyńskiego
  • Employment contract via external agency - first contract for 3 months, next contract for 12 months (with the possibility to prolong the contract)
  • Work in an international company, with many career opportunities
  • Ambitious and motivating challenges
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku