Filozofia firmy LG koncentruje się na ludziach, szczerości oraz wierności zasadom. Naszym celem jest zrozumienie naszych klientów, tak aby nieustannie pracując nad innowacjami oferować im optymalne rozwiązania oraz zapewniać nowe doświadczenia, a tym samym przyczyniać się do poprawy jakości życia konsumentów.
Jako innowacyjny partner zmieniamy się dla nich. Zmieniamy się dla Ciebie. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko :
Twój zakres obowiązków
Nadzór nad wszystkimi działaniami związanymi z audytami Klienta (przeprowadzanie auytów w oparciu o wymagania Klienta, zarządzanie akcjami korygującymi i poaudytowymi)
Zarządzanie reklamacjami od Klienta
Nadzór nad audytami wewnętrznymi
Inicjowanie działań zapobiegawczych I korygujących
Szkolenia pracowników w odniesieniu do specyficznych wymagań Klienta
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w Dziale Jakości, preferowane w branży Automotive
Wykształcenie wyższe techniczne (mechatronika, elektronika, jakość lub pokrewne)
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
Umiejętność stosowania, oraz bardzo dobra znajomość narzędzi jakościowych : FMEA, PPAP, 8D, Control Plan, 5 WHY, QRQC, Ishikawa
Znajomość SPC
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, standardy)
Doświadczenie w prowadzeniu audytów VDA 6.3 lub QSB
To oferujemy
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Odpowiedzialną, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie, której klientami są największe światowe koncerny motoryzacyjne
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Ścieżkę rozwoju
Prywatną opiekę medyczną Enel-Med
Kartę Multisport
Bonus finansowy w okresie wiosennym i zimowym
Możliwość uczestnictwa w wielu akcjach i projektach
Program "Śniadanie dla Pracownika"
Dofinansowanie wypoczynku letniego
Benefity
Dofinansowanie zajęć sportowych
Prywatna opieka medyczna
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Brak dress code’u
Dofinansowanie wypoczynku
Program rekomendacji pracowników
Możliwość uzyskania uprawnień