Continuous Improvement Manager - SSC sector
Miejsce pracy : Warszawa
Recruitment for
For our Client, SCC / BPO international company, we are looking for a member who will be a part of the Global Business Operation structure, which is the key partner for Businesses functions.
Apply if you are interested to achieve more!
Your responsibilities
Take the responsibility of transforming and operation new solutions of working and setting up value-added services and Centers of Expertise
Build, deploy and continuously develop a sustainable Continuous Improvement framework, roadmap & agenda for all HUBs.
Drive the process simplification and standardization agenda to maximize returns from implementation of process modernization / digitization initiatives using automation
Implement a portfolio of tools and technology in the HUBS that are aligned with business needs to enable business process efficiency and growth
Follow up on process and technology benchmarks in the shared services industry to secure HUBs performance
Build people capability and process capacity by modernizing processes using Smart & Intelligent Solutions in conjunction with Lean & Six Sigma
Drive and enable a "process centric" approach that will lead to sustainable problem solving, risk management in mission critical processes and increased levels of service quality
Build and drive the innovation agenda to improve efficiency and service level quality
Employer requirements
10 + years increased responsibility in the Shared Services Industry
5+ years as a manager in larger international structure, working daily with solution development or automation in Continuous Improvement
Business Partner mindset, ability to deal with remote stockholders and great English communication skills - C1 / C2 level
Have strong technology capabilities
Experience in Robotic Process automation and experience in any of the automation tools in the market
Understanding, implementation Lean, Six Sigma and Process Modernization
What employer offers
Flexible workspace based on the concept of activity based office where co-workers feel
Possibility to work remotely but ocasionally travel to the office based in Poznan
Empowered and comfortable
Stable employment conditions on the basis on contract of employment
Private medical care for employees and their families,
Cafeteria programme (including eg. Multisport card),
Accident Insurance and Pension Plan,
Jubilee awards, commemorative gifts, special events.
Antal SSC / BPO
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku.
Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal SSC & BPO dedykowany jest procesom rekrutacji w centrach usług wspólnych oraz kompetencji technicznych lub menedżerskich, jak i projekty wolumenowe, polegające na budowaniu nowej struktury lub nowego zespołu w bardzo krótkim czasie.
W skład dywizji Antal SSC & BPO wchodzą podzespoły specjalizujące się w rekrutacji na stanowiska : Finance & Accountancy, Banking Operations, Payroll / HR, Legal Operations, Customer Service / IT Helpdesk, Purchasing, Supply Chain.
Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Antal sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-566), ul.
Puławska 2, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS : 0000105676 w celu prowadzonej rekrutacji.Równocześnie oświadczam, że : 1.
Zdaję sobie sprawę, że podanie moich danych jest dobrowolne, zaś podstawą tego przetwarzania jest wyrażenie przeze mnie zgody na przeprowadzenie rekrutacji;
2. Zdaję sobie sprawę, że mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie;3. Zdaję sobie sprawę, że moje dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia procesów rekrutacji, na które wyrażona została przeze mnie zgoda lub do momentu odwołania przedmiotowej zgody, z tym zastrzeżeniem, że zakończeniu rekrutacji bądź odwołaniu zgody dane mogą być dalej przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących administratorowi jak i tych przysługujących podmiotowi, którego dane dotyczą, przeciwko administratorowi.
4. Przyjąłem do wiadomości, że wycofanie zgody może nastąpić poprzez skierowanie wiadomości e-mail na adres : mail antal.pl