Specjalista ds. zarządzania zamówieniami z j. francuskim (m/f)
Michael Page
Wrocław, PL
13 d. temu
  • kontakt z klientami i dostawcami oraz dbałość o najlepszą jakość procesu zamówień,
  • dbałość o dobre relacje z klientami,
  • wyjaśnianie wszelkich zapytań klienta,
  • wprowadzanie zamówień do systemu ERP (SAP)
  • wyższe wykształcenie (preferowane kierunki logistyczne),
  • wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • międzynarodowe środowisko i możliwości współpracy z francuskimi klientami
  • klarowną ścieżkę rozwoju zawodowego,
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, pakiet medyczny)
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Step 2
    Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku