Service Desk Specialist (1st /2nd line)
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Warszawa
‎3 godz. temu
source : infoPraca

2-16-58833

Dla naszego Klienta - skandynawskiej firmy z sektora prywatnych usług medycznych i ratowniczych, poszukujemy osób na stanowisko :

Service Desk Specialist (1 / 2nd line)

Zapraszamy osoby, które nie boją się wyzwań i pracy w międzynarodowym środowisku. W zespole będziesz pracował z osobami z 25ciu krajów i różnorodnych kultur.

Główne obowiązki to :

  • 1-wsza / 2-ga linia wsparcia użytkowników w obszarze software (Microsoft) i sieci,
  • Wsparcie aplikacji,
  • Analiza błędów aplikacji,
  • Diagnozowanie i przekazywanie złożonych problemów technicznych do wyższych linii wsparcia.
  • Wymagania :

  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość środowiska Microsoft,
  • Doświadczenie we wsparciu aplikacji (back office),
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) - warunek konieczny
  • Rozwinięte kompetencje miękkie, takie jak : komunikatywność, umiętność pracy w zespole, otwartość.
  • Korzyści :

  • Ubezpieczenie medyczne,
  • OK system,
  • Premie uznaniowe i świąteczne.
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku