MediaCom I Media Assistant
GroupM
Warsaw, Poland
6 d. temu

Description

Chcesz coś ze sobą zrobić, tylko nie do końca jeszcze wiesz co? Przydałaby się jakaś praca, która pomoże Ci się ukierunkować.

A co jeśli Ci powiem, że jest korpo, które ma opcję płatnego stażu?

3000 powodów brutto do pracy w ramach programu Academy of Media trwającego 9mc - w tym czasie odbędziesz szkolenia praktyczne i teoretyczne, które przygotują Cię do awansu na Media Executive z 3500 powodów brutto do zadowolenia.

A co dalej? Sam / Sama zdecydujesz!

Do tego mimo bycia korpo ma otwartą strukturę, czyli w każdym momencie masz możliwość uczyć się od najlepszych specjalistów na rynku a atmosfera która panuje w biurze jest swobodna i przyjazna.

No i jaki staż da ci umowę o pracę? Na start, od samego początku.

Myślisz sobie pewnie, że brzmi to wspaniale, wspaniale i nierealnie, jak oferta na chwilówkę.

Nie.

To MediaCom. Nie wierzysz? Sam sprawdź : )

Co oferujemy?

  • możliwość pracy przy interesujących i rozwijających projektach dla najgrubszych klientów na rynku (np. Coca-cola, Play, M&Ms, Danone, Łomża, Peugeot, HBO, TVN, Hortex)
  • współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • dobrą atmosferę w pracy
  • duże opcje awansu
  • stabilne zatrudnienie
  • pracę w jednym z największych i najlepszych Domów Mediowych
  • nowoczesne biuro z możliwością swobodnej pracy i udogodnieniami dla rowerzystów (parking, szafki, prysznice)
  • umowa o pracę - OD POCZĄTKU
  • pakiet benefitów już po 3 miesiącach pracy (Benefit System i Medicover)
  • owocowe wtorki
  • cykliczne eventy firmowe (np. spa day, coffe day, eko day, wyjazdy integracyjne, imprezy świąteczne)
  • Czego Cię nauczymy?

  • narzędzi, które będą Ci niezbędne do tworzenia raportów i analiz biznesowych
  • udział przy tworzeniu strategii komunikacji marketingowej
  • naukę planowania oraz zakupu mediów online i offline
  • kontakt z dostawcami, z którymi współpracujemy
  • naukę tworzenia rekomendacji w ramach wykorzystania mediów
  • Dobra dobra, każdy pisze co to nie oferuje, czego to nie nauczy a potem okazuje się, że sama praca polega na czymś zupełnie innym.

    Czym w takim razie, będziesz się zajmować?

    Będziesz działać w szeroko pojętej branży mediowej. Nie mylmy jednak tego, z pracą w agencji reklamowej lub kreatywnej. Podstawą każdej kampanii, każdego eventu i promocji jest dobrze przygotowany plan działania.

    Z tego też wynika, że 70% naszej pracy to analityka (tabelki, analizy i raporty).

    Nie masz w tym doświadczenia? Nie szkodzi, każdy z nas kiedyś zaczynał, jedyne czego oczekujemy to poniższych pięciu cech i umiejętności.

  • jesteś dyspozycyjny minimum na etatu?
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim?
  • świetnie obsługujesz programy Excel i PowerPoint?
  • z łatwością uczysz się nowych rzeczy, a przede wszystkim, chcesz się uczyć?
  • posiadasz zdolność analitycznego i kreatywnego myślenia?
  • CHCEMY CIEBIE! : D

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku