Global 1st Line IT Support with Polish and English
AVL
Warsaw
1 d. temu

Your Responsibilities :

  • First line IT support for office’s employees
  • Document, track and respond to requests through the ticketing system
  • Develop and maintain documentation including installation and configuration procedures
  • Perform daily system monitoring, verifying the integrity and availability of all hardware
  • Labeling of all major assets
  • Your Profile :

  • Knowledge of Microsoft based operating systems
  • Experience in using and troubleshooting Microsoft Office and Outlook within a network environment
  • Experience in networking, routing and switching
  • Relevant 1st line / Helpdesk support experience will be a plus
  • Profound communication skills and ability to work in a team
  • Very good English skills (close cooperation with an international IT Support Team), German will be a plus
  • Aplikuj
    Dodaj do ulubionych
    Usuń z ulubionych
    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku