Dla naszego klienta, globalnej firmy działającej w obszarze konsultingu poszukujemy kandydata na stanowisko
Change Management Consultant - 100% zdalne
Główne obowiązki :
Zapewnienie skutecznego i efektywnego zarzadzania zmianami po stronie
Klientów firmy, w tym metodami i standardami w celu minimalizacji trudności przy optymalizacji jakości usługi
Pomoc Klientom w zarządzaniu procesami implementacji systemów
Polepszanie efektywności realizowanych zadań
Koordynacja i zarzadzanie zmianą o wysokim ryzyku poprzez optymalne planowanie, testowanie, implementacje, tworzenie scenariuszy awaryjnych oraz skuteczną komunikację
Zarzadzanie kalendarzem zmian
Optymalizacja procesów komunikacji z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Praca w międzynarodowym środowisku dla największych firm na świecie, wymagająca podróży służbowych
Wymagania
Wykształcenie wyższe
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest warunkiem koniecznym
Minimum trzy lata doświadczenia w środowisku konsultingowym
Doświadczenie w zarządzaniu zmianami związanym
Analiza procesów, wymagań
Korzyści
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Atrakcyjny pakiet benefitów
Praca w dynamicznym środowisku przy ciekawych projektach dla największych liderów na skalę międzynarodową
Możliwość odbywania podróży słuzbowych
Praca 100% zdalna
W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku Aplikuj teraz i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie.
Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami.
Gwarantujemy dyskrecję.
Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.