Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO / SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.
Pracownik pierwszej linii wsparcia z językiem słoweńskim (branża IT) - home office
Numer referencyjny : MAKO
Miejsce pracy : Lublin
Obowiązki kandydata :
Dbanie o profesjonalny serwis
Utrzymywanie pozytywnych relacji służbowych z klientem
Proponowanie rozwiązań, dostosowanych do oczekiwań klienta
Przekazywanie problemów do drugiej linii wsparcia (w przypadku braku możliwości samodzielnego rozwiązania)
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród klientów
Sporządzanie notatek służbowych dla klienta
Wymagania :
swobodna konwersacja w języku słoweńskim i angielskim
poziom języków musi pozwalać na prowadzenie rozmów, w obu językach obcych : minimum b2
nastawienie na rozwiązywanie problemów
dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin (8 godzin, 5 razy w ciągu tygodnia)
wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
zainteresowanie branżą IT
motywacja do nauki
chęć zdobywania doświadczenia zawodowego
potrafi zarządzać czasem pracy własnej
Co zapewnia nasz klient?
Pracę w trybie zdalnym (dla osób z całej Polski)
Prace w trybie hybrydowym / stacjonarnym (w zależności od miejsca zamieszkania kandydata)
Możliwość dopasowania grafiku do życia prywatnego i pozostałych zobowiązań prywatnych
Pracę zmianową
Pracę na pełen etat
Naukę obsługi systemów firmowych, specjalistycznych, np SAP
Umowę o pracę (od pierwszego dnia zatrudnienia)
Pakiet benefitów dodatkowych : ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dodatki finansowe, platforma mybenefit, multisport, dofinansowania np.
do okularów czy kursów językowych.
Aplikuj