Media Assistant
MediaCom
Warsaw,Poland
2 d. temu

Chcesz co? ze sob? zrobi?, tylko nie do ko?ca jeszcze wiesz co? Przyda?aby si? jaka? praca, która pomo?e Ci si? ukierunkowa?.

A co je?li Ci powiem, ?e jest korpo, które ma opcj? p?atnego sta?u?

3000 powodów brutto do pracy w ramach programu Academy of Media trwaj?cego 9mc - w tym czasie odb?dziesz szkolenia praktyczne i teoretyczne, które przygotuj?

Ci? do awansu na Media Executive z 3500 powodów brutto do zadowolenia. A co dalej? Sam / Sama zdecydujesz!

Do tego mimo bycia korpo ma otwart? struktur?, czyli w ka?dym momencie masz mo?liwo?? uczy? si? od najlepszych specjalistów na rynku a atmosfera która panuje w biurze jest swobodna i przyjazna.

No i jaki sta? da ci umow? o prac?? Na start, od samego pocz?tku.

My?lisz sobie pewnie, ?e brzmi to wspaniale, wspaniale i nierealnie, jak oferta na chwilówk? .

Nie.

To MediaCom. Nie wierzysz? Sam sprawd? : )

Co oferujemy?

  • mo?liwo?? pracy przy interesuj?cych i rozwijaj?cych projektach dla najgrubszych klientów na rynku (np. Coca-cola, Play, M&Ms, Danone, ?
  • om?a, Peugeot, HBO, TVN, Hortex )

  • wspó?prac? z wysokiej klasy specjalistami
  • dobr? atmosfer? w pracy
  • du?e opcje awansu
  • stabilne zatrudnienie
  • prac? w jednym z najwi?kszych i najlepszych Domów Mediowych
  • nowoczesne biuro z mo?liwo?ci? swobodnej pracy i udogodnieniami dla rowerzystów (parking, szafki, prysznice)
  • umowa o prac? - OD POCZ?TKU
  • pakiet benefitów ju? po 3 miesi?cach pracy (Benefit System i Medicover)
  • owocowe wtorki
  • cykliczne eventy firmowe (np. spa day, coffe day, eko day, wyjazdy integracyjne, imprezy ?wi?teczne)
  • Czego Ci? nauczymy?

  • narz?dzi, które b?d? Ci niezb?dne do tworzenia raportów i analiz biznesowych
  • udzia? przy tworzeniu strategii komunikacji marketingowej
  • nauk? planowania oraz zakupu mediów online i offline
  • kontakt z dostawcami, z którymi wspó?pracujemy
  • nauk? tworzenia rekomendacji w ramach wykorzystania mediów
  • Dobra dobra, ka?dy pisze co to nie oferuje, czego to nie nauczy a potem okazuje si?, ?e sama praca polega na czym? zupe?

    nie innym. Czym w takim razie, b?dziesz si? zajmowa??

    B?dziesz dzia?a? w szeroko poj?tej bran?y mediowej. Nie mylmy jednak tego, z prac? w agencji reklamowej lub kreatywnej. Podstaw?

    ka?dej kampanii, ka?dego eventu i promocji jest dobrze przygotowany plan dzia?ania. Z tego te? wynika, ?e 70% naszej pracy to analityka (tabelki, analizy i raporty).

    Nie masz w tym do?wiadczenia? Nie szkodzi, ka?dy z nas kiedy? zaczyna?, jedyne czego oczekujemy to poni?szych pi?ciu cech i umiej?tno?ci.

  • jeste? dyspozycyjny minimum na ? etatu?
  • swobodnie komunikujesz si? w j?zyku angielskim?
  • wietnie obs?ugujesz programy Excel i PowerPoint?
  • z ?atwo?ci? uczysz si? nowych rzeczy, a przede wszystkim, chcesz si? uczy??
  • posiadasz zdolno?? analitycznego i kreatywnego my?lenia?
  • CHCEMY CIEBIE! : D

    Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku