Specjalista ds. obsługi klienta i administracji z językiem niemieckim
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
5 d. temu
source : infoPraca

Do Twoich obowiązków będzie należało :

  • Wsparcie klientów biznesowych banku (mogą pojawić się pytania o produkty, oferty, zgłaszanie problemów)
  • Wsparcie współpracowników i interesariuszy, przede wszystkim w ramach codziennej bankowości związanej z zarządzaniem środkami pieniężnymi
  • Rejestrowanie i aktualizowanie elektronicznych informacji o klientach oraz udostępnianie informacji odpowiednim działom i innym interesariuszom
  • Bieżące uzupełnianie bazy
  • Udział w wewnętrznych projektach i praca nad rozwojem działu, metod działania i pracy współpracowników
  • Wymagania :

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (poziom C1)
  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta biznesowego (kontakt telefoniczny oraz mailowy)
  • Mile widziane doświadczenie w sektorze finansowym
  • Komunikatywność, rzetelność oraz skoncentrowane na zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta
  • Elastyczne i pozytywne nastawienie
  • Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy.
  • Nasz klient oferuje :

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Kartę MultiSport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Aktualnie pracę zdalną, a po powrocie do biura dogodną lokalizację w Śródmieściu
  • Zgłoś tę pracę
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplikuj
    Mój adres email
    Klikając przycisk "Kontynuuj", wyrażam zgodę neuvoo na przetwarzanie moich danych i wysyłanie powiadomień e-mailem, zgodnie z zasadami przedstawionymi przez neuvoo. W każdej chwili mogę wycofać moją zgodę lub zrezygnować z subskrypcji.
    Kontynuuj
    Formularz wniosku